Vitamíny a minerály

Kyselina listová pro mozek
V posledních pár desetiletích se ukázalo, že vitamín B9, známý rovněž jako kyselina listová (nebo foláty), je živinou, která...Rubrika: Vitamíny a minerály | Typ článku: Články
Přírodní zdroje vitaminu C
Původně byly užívány byliny a plody, obsahující vitaminy. Začátkem dvacátého století začaly být vitaminy uměle...Rubrika: Vitamíny a minerály | Typ článku: Články
Doplňky vitaminů C a E opět na scéně
Výsledky osmileté studie na 14 641 lékařích zřejmě pohřbily naděje na to, že užívání doplňků vitaminů C a E by mohlo...Rubrika: Vitamíny a minerály | Typ článku: Studie
Velké dávky vitaminu D nejsou potřebné
Pracovníci Institute of Medicine, kteří prošli více než 1 000 studií a konzultovali otázku vitaminu D s početnými vědci a...Rubrika: Vitamíny a minerály | Typ článku: Studie
Trápí vás podzimní chřipky a nachlazení?
Zkuste přírodní zdroje vitaminu C z rostlin a pomozte své imunitě připravit se na chladné počasí.Rubrika: Vitamíny a minerály | Typ článku: Přírodní léčba
Doplňky vitamínů při kardiovaskulárním onemocnění nepomáhají
Vědci studovali 2 501 pacientů po mozkové mrtvici či infarktu, případně s bolestmi na hrudníku. Mezi účastníky studie patřilo...Rubrika: Vitamíny a minerály | Typ článku: Studie
Nová hrozba – nadbytek kalcia neprospívá
Kalcium obecně patří mezi nejprodávanější doplňky stravy. Mnoho let jsme byli vychováváni reklamou, že je dobré užívat...Rubrika: Vitamíny a minerály | Typ článku: Články
Megadávky vitamínu D nejsou potřebné
Pracovníci organizace Institute of Medicine prošli více než tisíc vědeckých studií a konzultovali problematiku vitamínu D s...Rubrika: Vitamíny a minerály | Typ článku: Studie
Ničí se krájením ovoce vitamíny?
Je pravda, že při krájení ovoce nožem se znehodnocují vitamíny obsažené v ovoci?Rubrika: Vitamíny a minerály | Typ článku: Poradna výživy
Podávání doplňků vápníku zvyšuje riziko infarktu
Existují důkazy, že podávání vápníku v podobě doplňků akceleruje ukládání vápníku do stěn cév a současně tak zvyšuje...Rubrika: Vitamíny a minerály | Typ článku: Studie