Všechny články
Recepty
Strava
Vztahy
Zdraví
Životospráva
Další...
Nemoci

Barevné ražniči

1 1/2 kostky tofu silné asi 2,5 cm, 1 červená řepa (uvaříme ve slupce a oloupeme), 2 pl sójové omáčky, 1 1/2 čl solčanky, 1 čl majoránky, 1 čl cibulového prášku, 1 š vody
|
Typ článku: Recepty

Z kostky tofu vykrojíme vhodnou formičkou 9 stejných oválků nebo kruhů a namočíme asi na 1 hodinu do marinády připravené z uvedených surovin. Menší červenou řepu uvaříme doměkka a ze 3 mm silných plátků vykrojíme 9 oválů – stejných jako z tofu.

3 středně velké brambory (uvaříme do poloměkka a nakrájíme na 12 plátků silných asi 1 cm), 1 zelená paprika (9 kostek papriky asi 2,5 x 2,5 cm), 1/2 menšího pórku (9 kroužků silných asi 0,5 cm), 6 lupínků cibule, sůl podle potřeby, 4 stroužky česneku, 2 pl oleje

Marinované oválky z tofu podélně překrojíme na polovinu a vložíme do nich oválky červené řepy. Na kovovou jehlici napíchneme lupínek cibule, potom střídavě bramboru, pórek, tofu -proložené červenou řepou a paprikou. Všechno zopakujeme třikrát a ukončíme bramborou a lupínkem cibule. Napíchané ražniči vložíme do pekáče, pokapeme olejem, zalijeme marinádou z tofu, poklademe pokrájeným česnekem a přikryjeme alobalem. Ve vyhřáté troubě pečeme asi 20 minut. Potom odkryjeme a dopečeme. Ražniči vyjmeme.

1 pl oleje, 2 rajčata, 1 paprika, 1 nakrájená cibule, sůl podle potřeby

Do šťávy dáme na nudličky nakrájenou papriku, rajčata a cibuli. Rychle orestujeme, podle potřeby dosolíme. Nakonec zalijeme olejem a zamícháme. Při podávání touto směsí ražniči polijeme.

Dobrou chuť vám přeje Roman Uhrin

Počet přečtení: 2998
Datum: 25. 1. 2009