Fritování zeleniny | Prameny zdraví

Fritování zeleniny

Tento způsob úpravy je těžší na trávení a mohou si jej dovolit jen zdraví lidé. Je zcela nevhodný pro lidi s rakovinou, v depresích, pro toho, kdo se hodně potí a při horečkách. Při fritování větší kousky zeleniny vkládáme do horkého oleje na 3-10 minut. Potom je vyndáme na ubrousek, aby se přebytečný olej okapal.

Fritování zeleniny

Rubrika: Zeleninová jídla | Typ článku: Recepty

Lepší je zeleninu obalovat v těstíčku z mouky, vody a soli. Těstíčko ochutíme shoyou, rozdrcenou řasou nori, bazalkou nebo kurkumou. K fritovanému jídlu by se měla podávat syrová ředkev, šťáva z ředkve nebo citrónu. Fritovat můžeme mrkev, celer, červenou řepu, brokolici, květák.

Jak vidíte, pestrost a možnost kombinací je neomezená. Nechte se vést vlastní fantazií. Jistě se vám podaří vytvořit řadu zajímavých pokrmů. Přeji vám hodně úspěchů!

Dobrou chuť přeje Kateřina Kukosová

Počet přečtení: 4 440 Datum: 25. 1. 2009