Výrobci přeslazených cereálií cílí na děti | Prameny zdraví

Výrobci přeslazených cereálií cílí na děti

Předškoláci v USA se každý rok setkávají v průměru se 642 reklamami na snídaňové cereálie, které jsou zacíleny právě na ně. Smutnou skutečnosti je, že většina inzerovaných výrobků doslova přetéká cukrem.

Výrobci přeslazených cereálií cílí na děti

Rubrika: Zdraví dětí | Typ článku: Rady lékaře

Pokud se děti naučí začínat den přeslazenými cereáliemi, klade se tak základ k celonárodní epidemii obezity, cukrovky a zubního kazu. Podle organizace Rudd Center for Food Policy and Obesity při univerzitě v Yale obsahují cereálie doporučované dětem o 85 % více cukru, o 65 % méně vlákniny a o 60 mg více sodíku než cereálie inzerované dospělým.

Počet přečtení: 1 884 Datum: 7. 10. 2012