Dá se doporučit při hubnutí konzumace ovoce? | Prameny zdraví

Dá se doporučit při hubnutí konzumace ovoce?

V ovoci má většina cukrů podobu jednoduchých cukrů - sacharózy nebo fruktózy - a proto chutná sladce. Většina druhů ovoce má dostatečné množství bílkovin, minerálů a esenciálních tuků, aby mohly být považovány za vynikající a výživově kompletní potraviny.

Dá se doporučit při hubnutí konzumace ovoce?

Rubrika: Hubnutí a obezita | Typ článku: Poradna výživy

Ovoce tvoří příjemný doplněk základního jídelníčku. Často se však musí jeho příjem omezit na jednu až tři porce denně, důvodem je vysoký obsah jednoduchých cukrů a až příliš snadno dostupné kalorie.

Avokádo a olivy jsou druhy ovoce s velmi vysokým obsahem tuku. Sušené ovoce zase obsahuje velké množství kalorií. V počátečních fázích přechodu na optimální stravu je proto třeba se těchto druhů ovoce vystříhat. Rajčata, okurky, avokáda a olivy jsou ve skutečnosti druhy ovoce, i když mnoho lidí by je zařadilo mezi zeleninu.

S využitím informací z knihy dr. Johna McDougalla „McDougallův plán". Vydala Společnost Prameny zdraví a OS Maranatha.

Počet přečtení: 3 206 Datum: 27. 1. 2020