Třináctibodový protistresový program | Prameny zdraví

Třináctibodový protistresový program

Během dne se šestkrát zhluboka nadechněte. - Během týdne se třikrát až čtyřikrát věnujte aerobní (na hranici zadýchání) fyzické aktivitě.

Třináctibodový protistresový program

Rubrika: Stres a psychika | Typ článku: Studie

Každý den věnujte svému dítěti nebo domácímu mazlíčků sto polibků. - Každý týden jděte aspoň dvakrát do posilovny nebo fitness centra. - Dopřejte si v noci osm hodin spánku. - Každý den spořádejte okolo tři čtvrtě kilogramu ovoce a zeleniny. - Odmítněte nejméně dvakrát denně zapojit se do něčeho, o čem víte, že by vás to stresovalo.

Každý den pomyslete na deset pozitivních věcí. - Každý den se pořádně od srdce pětkrát zasmějte. - Během dne si dopřejte jednou či dvakrát chvíli klidu a ztišení o samotě. - Vypijte během dne osm sklenic vody. - Aspoň jednou denně dejte tomu, koho máte rádi, najevo, že jej máte rádi. - Jednou za hodinu poděkujte Bohu za požehnání, která jste od něj ve svém životě obdrželi.

Connie Stetler, Vibrant Life

Počet přečtení: 3 550 Datum: 30. 4. 2007