Čtou zákazníci etikety na výrobcích? | Prameny zdraví

Čtou zákazníci etikety na výrobcích?

Celonárodní výzkum (NHANES) ukázal, že pouze 61 % Američanů si zkontroluje výživové hodnoty výrobku uvedené na etiketě.

Čtou zákazníci etikety na výrobcích?

Rubrika: Stravování | Typ článku: Studie

U dalších informací na etiketách uvedených byly výsledky ještě slabší - 52 % kupujících kontrolovalo pravidelně seznam ingrediencí, 47 % klientů si všímalo gramáže nebo velikosti porce a jen 44 % zákazníků zvažovalo při nákupu, zda se jedná o zdravý výrobek či nikoliv. Mezi těmi, kteří si všímali údajů na etiketách, bylo podstatně méně mužů než žen.

Jak je tomu asi u nás? Co myslíte?

J Am Diet Assoc 2010 Aug;110(8):1233-7

Počet přečtení: 2 497 Datum: 5. 11. 2013