Dobré zásobení pyridoxinem snižuje výskyt zubního kazu
Rubrika: Vitamíny a minerály | Typ článku: Poradna výživy | 07.02.2012 00:00 | Počet přečtení: 16
Výzkum ukázal, že kubánské děti, které žvýkaly cukrovou třtinu, měly nižší výskyt zubního kazu a vyšší koncentraci vitamínu B6 v krvi než jejich vrstevníci žijící v New Yorku.
Čím více času prosedíte, tím dříve umřete
Rubrika: Dlouhověkost | Typ článku: Studie | 05.02.2012 00:00 | Počet přečtení: 69
Domníváte se, že stačí být v pohybu jednou za den? Všichni víme, že každodenní přiměřeně náročná pohybová aktivita je nezbytná pro dobré zdraví a dlouhý život. Dvanáct roku trvající studie na 17 tisících Kanaďanech ve věku od 18 do 90 let ukázala, že čím delší...
Čím více bílkovin konzumujeme, tím více vitamínu B6 (pyridoxinu) potřebujeme…
Rubrika: Vitamíny a minerály | Typ článku: Poradna výživy | 31.01.2012 00:00 | Počet přečtení: 84
Pyridoxin je nezbytný pro metabolismus každé aminokyseliny. Čím více bílkovin konzumujeme, tím větší množství vitamínu B6 je potřebné. Aktivuje mnoho enzymů a enzymových systémů.
Zdravý jídelníček významně snižuje riziko srdečního selhání u žen
Rubrika: Zdraví ženy | Typ článku: Studie | 29.01.2012 00:00 | Počet přečtení: 88
Sedm let trvající studie na 36 tisících Švédkách ve věku od 48 do 83 let zjistila, že ty z nich, které nejvěrněji dodržovaly DASH dietu, měly o 37 % nižší riziko srdečního selhání než ženy, které tento program dodržovaly nejméně.
Přiměřená tělesná hmotnost je důležitá pro zdraví
Rubrika: Hubnutí a obezita | Typ článku: Studie | 26.01.2012 00:00 | Počet přečtení: 126
Média nás denně informují o rostoucí epidemii obezity. Současně se klade velký důraz na krásu velmi štíhlých modelek. Vědecký výzkum ukazuje, že nejnižší úmrtnost mají ti, kteří nejsou obézní ani výjimečně hubení.
Niacin pomáhá jako účinný lék při schizofrenii
Rubrika: Vitamíny a minerály | Typ článku: Studie | 24.01.2012 00:00 | Počet přečtení: 78
Určitá forma niacinu se prokázala jako účinný lék ve studii na 1 000 pacientech trpících schizofrenií v New Jersey Neuropsychiatric Institute. Plných 75 % pacientů bylo vyléčeno.
Pijte více vody! Mohla by být odpověď na problém obezity tak jednoduchá?
Rubrika: Zdraví dětí | Typ článku: Studie | 19.01.2012 00:00 | Počet přečtení: 128
Němečtí vědci zjistili, že když se v základních školách propagovalo pití většího množství vody, žáci nenabývali tolik na váze.
Jezte méně masa, snížíte si riziko předčasného úmrtí
Rubrika: Dlouhověkost | Typ článku: Studie | 17.01.2012 00:00 | Počet přečtení: 108
Studie vypracovaná National Cancer Institute na více než půl miliónu lidí zjistila, že ti z nich, kteří jedli nejvíce tmavého (anebo konzervovaného) masa, měli vyšší úmrtnost oproti těm, kteří jej jedli nejméně.
Jaké jsou nejlepší zdroje vitamínu B3 (neboli niacinu)?
Rubrika: Vitamíny a minerály | Typ článku: Poradna výživy | 17.01.2012 00:00 | Počet přečtení: 103
Dr. Tom Spies používal pivovarské kvasnice, které jsou nejlepším zdrojem niacinu vůbec, k léčení pelagry na jihu USA. Zjistil, že v této podobě je daleko účinnější, než když byl podáván izolovaně. Obvykle dávkoval svým pacientům až půl šálku pivovarských kvasnic...
Vděčnost vám udělá dobře, je výborným lékem
Rubrika: Stres a psychika | Typ článku: Studie | 12.01.2012 00:00 | Počet přečtení: 119
Máte zlomené srdce a trápíte se? Zkuste trochu vděčnosti! Britská studie na 401 mužích a ženách zjistila, že ti z nich, kteří vyjádřili před odchodem na lůžko svoji vděčnost, usínali rychleji, jejich spánek byl hlubší, spali déle a jejich denní výkonnost byla vyšší.
07.02.2012 00:00 Rubrika: Cukrovka
07.02.2012 00:00 Rubrika: Vitamíny a minerály
06.02.2012 00:00 Rubrika: Výživová poradna
06.02.2012 00:00 Rubrika: Přírodní léčba
05.02.2012 00:00 Rubrika: Dlouhověkost
04.02.2012 00:00 Rubrika: Lidé a vztahy