Rubrika: Vitamíny a minerály | Typ článku: Studie | 20.12.2011 00:00
Ve studii, která byla vypracována na Sloan-Kettering Institute, byla skupině krys podávaná strava založená na rýži s přídavkem chemikálie, o které je známo, že způsobuje rakovinu. Další skupina krys dostávala ještě navíc značná množství pivovarských kvasnic.
Nechráněné krysy onemocněly do 150 dní rakovinou jater, zatímco krysy, které dostávaly hojnost vitamínů skupiny B, rakovinu vůbec nedostaly. Později bylo zjištěno, že za tímto ochranným účinkem stál právě riboflavin. I když velká množství pivovarských kvasnic nedokáží vyléčit rakovinu, bylo zjištěno, že dokáží zabránit vzniku rakoviny jater.
Z knihy Gunthera B. Pauliena, Ph.D. „The Divine Philosophy and Science of Health and Healing".
Zdroj: Magazín zdraví
Počet přečtení: 256
22.05.2012 00:00 Rubrika: Náš mozek
22.05.2012 00:00 Rubrika: Vitamíny a minerály
21.05.2012 00:00 Rubrika: Alergie
21.05.2012 00:00 Rubrika: Přírodní léčba
20.05.2012 00:00 Rubrika: Infekční nemoci
19.05.2012 00:00 Rubrika: Lidé a vztahy