Rubrika: Dlouhověkost | Typ článku: Studie | 11.12.2009 00:00
Chcete žít déle? Pak jezte méně. Podle zprávy zveřejněné v časopise Národní akademie věd byla pokusná zvířata, kterým podávali výživnou, ale kaloricky omezenou stravu (as i o 30 procent méně kalorií než je běžné), méně nemocná a měla snížený výskyt rakoviny, srdečního onemocnění a cukrovky – a dožívala se vyššího věku.
Vědci se domnívají, že kdyby lidé snížili svoji běžnou spotřebu nasycených tuků, hydrogenovaných rostlinných olejů, sladkostí a dalších nezdravých potravin a namísto nich zařadili do stravy přiměřené porce ovoce a zeleniny, výsledkem by bylo, podobně jako u studovaných zvířat, zlepšení jejich zdraví a prodloužení jejich života.
HealthWise
Zdroj: Magazín zdraví
Počet přečtení: 569
22.05.2012 00:00 Rubrika: Náš mozek
22.05.2012 00:00 Rubrika: Vitamíny a minerály
21.05.2012 00:00 Rubrika: Alergie
21.05.2012 00:00 Rubrika: Přírodní léčba
20.05.2012 00:00 Rubrika: Infekční nemoci
19.05.2012 00:00 Rubrika: Lidé a vztahy