Rubrika: Vitamíny a minerály | Typ článku: Studie | 27.12.2011 00:00
Dva vědci z Baylor University podávali osmi dobrovolníkům stravu, která neobsahovala vůbec žádný vitamín B2. Poté jim byly podávány doplňky vitamínů a minerálů, aby bylo zajištěno, že netrpěli nedostatkem žádné jiné mikroživiny.
Došlo u nich rychle k anémii, která měla za následek onemocnění krvinek a kostní dřeně, kde se některé krvinky tvoří. Po přídavku vitamínu B2 do stravy byla anémie vyléčena.
Existují někteří jedinci, kteří nedokáží vstřebávat vitamín B2, protože se jim dobře nevylučuje v žaludku kyselina solná anebo se v jejich stravě nedostává fosforu.
Z knihy Gunthera B. Pauliena, Ph.D. „The Divine Philosophy and Science of Health and Healing".
Zdroj: Magazín zdraví
Počet přečtení: 312
22.05.2012 00:00 Rubrika: Náš mozek
22.05.2012 00:00 Rubrika: Vitamíny a minerály
21.05.2012 00:00 Rubrika: Alergie
21.05.2012 00:00 Rubrika: Přírodní léčba
20.05.2012 00:00 Rubrika: Infekční nemoci
19.05.2012 00:00 Rubrika: Lidé a vztahy