Rubrika: Dlouhověkost | Typ článku: Studie | 17.01.2012 00:00
Studie vypracovaná National Cancer Institute na více než půl miliónu lidí zjistila, že ti z nich, kteří jedli nejvíce tmavého (anebo konzervovaného) masa, měli vyšší úmrtnost oproti těm, kteří jej jedli nejméně.
Ti, kteří jedli nejméně, jedli méně než 140 gramů masa za týden. Současně měli vyšší spotřebu ovoce a zeleniny. Úmrtnost v této skupině u mužů byla nižší o 11 %, u žen byla nižší o 16 %.
Arch Intern Med 2009 Mar 23;169(6):562-71
Zdroj: Magazín zdraví
Počet přečtení: 271
18.05.2012 00:00 Rubrika: Alergie
17.05.2012 00:00 Rubrika: Pohyb
17.05.2012 00:00 Rubrika: Různé
16.05.2012 00:00 Rubrika: Výživová poradna
16.05.2012 00:00 Rubrika: Srdce a cévy
15.05.2012 00:00 Rubrika: Závislosti