Rubrika: Krevní tlak | Typ článku: Studie | 18.09.2006 13:00
Pravidelná každodenní konzumace ovesných vloček dokázala u většiny účastníků studie (vypracované na lékařské fakultě University of Minnesota) s vysokým krevním tlakem tento tlak snížit. U 73 % pacientů, kteří již užívali léky na vysoký krevní tlak, bylo možno snížit jejich dávkování.
Současně došlo během dvanácti týdnů trvání studie k průměrnému snížení hladiny celkového cholesterolu o 15 % a hladiny LDL („špatného“) cholesterolu o 16 %, snížily se i hladiny glukózy v krvi.
Po skončení studie, resp. intervence, se během šesti týdnů musely dvě třetiny pacientů vrátit k původnímu dávkování léků.
Journal of Family Practice 2002;51:353-359,369
Zdroj: Magazín zdraví
Počet přečtení: 1089
Vločky ovesné 500 g BIO COUNTRY LIFE
Nejlepší způsob, jak jíst oves a získat z něj všechny živiny, je v podobě vloček....
Vločky ovesné s klíčky 500 g BIO COUNTRY LIFE
Ovesné vločky s klíčky představují ideální kombinaci pro získání všech důležitých...
04.02.2012 00:00 Rubrika: Lidé a vztahy
03.02.2012 00:00 Rubrika: Výživová poradna
02.02.2012 00:00 Rubrika: Cukrovka
02.02.2012 00:00 Rubrika: Mýty a omyly
01.02.2012 00:00 Rubrika: Náš mozek
01.02.2012 00:00 Rubrika: Výživová poradna