Rubrika: Zdraví ženy | Typ článku: Studie | 29.01.2012 00:00
Sedm let trvající studie na 36 tisících Švédkách ve věku od 48 do 83 let zjistila, že ty z nich, které nejvěrněji dodržovaly DASH dietu, měly o 37 % nižší riziko srdečního selhání než ženy, které tento program dodržovaly nejméně.
Tzv. DASH dieta zahrnuje množství zeleniny a ovoce, luštěniny, ořechy, nízkotučné mléčné výrobky a celozrnné obiloviny. Naopak obsahuje málo tmavého i konzervovaného masa, soli a slazených limonád.
Arch Intern Med 2009;169(9):851-857
Zdroj: Magazín zdraví
Počet přečtení: 236
22.05.2012 00:00 Rubrika: Náš mozek
22.05.2012 00:00 Rubrika: Vitamíny a minerály
21.05.2012 00:00 Rubrika: Alergie
21.05.2012 00:00 Rubrika: Přírodní léčba
20.05.2012 00:00 Rubrika: Infekční nemoci
19.05.2012 00:00 Rubrika: Lidé a vztahy