Rubrika: Rakovina | Typ článku: Rady lékaře | 08.08.2011 00:00
Velká studie vypracovaná ve Wadsworth Veteran's Hospital, jejímž cílem bylo určit prospěšné účinky stravy obsahující značné množství polynenasycených tuků v prevenci srdečních onemocnění, zjistila menší výskyt srdečních onemocnění, ale vyšší výskyt rakoviny tlustého střeva u experimentální skupiny s významným přísunem rostlinných olejů.
Neměli bychom se nechat odradit od úsilí držet svůj příjem cholesterolu pod kontrolou dosud nevysvětleným vztahem mezi nízkou hladinou krevního cholesterolu a výskytem rakoviny tlustého střeva, který se objevil v pouhých pár studiích.
Konference sponzorovaná National Institute of Health v roce 1981 nezjistila žádný vztah příčiny a následku mezi nízkou hladinou cholesterolu a rakovinou tlustého střeva a jednomyslně doporučila snížení příjmu cholesterolu potravou v zájmu prevence infarktu a předčasné aterosklerózy.
S využitím informací z knihy dr. Johna McDougalla „McDougallův plán". Vydala Společnost Prameny zdraví a OS Maranatha.
Zdroj: Magazín zdraví
Počet přečtení: 835
22.05.2012 00:00 Rubrika: Náš mozek
22.05.2012 00:00 Rubrika: Vitamíny a minerály
21.05.2012 00:00 Rubrika: Alergie
21.05.2012 00:00 Rubrika: Přírodní léčba
20.05.2012 00:00 Rubrika: Infekční nemoci
19.05.2012 00:00 Rubrika: Lidé a vztahy