Články

  • Chraňte svoji prostatu

    Rubrika: Rakovina  |  Typ článku: Studie  |  15.04.2010 01:00  |  Počet přečtení: 185

    Podle časopisu The Journal of the National Cancer Institute pomáhá strava, která obsahuje denně dávku česneku, cibule, šalotky, pažitky či pórku, snížit riziko rakoviny prostaty na polovinu. Cibule šalotka je přitom v těchto ochranných účincích na čele celého žebříčku.

  • Jezte více ke snídani – pomůže vám to sníst za celý den méně!

    Rubrika: Hubnutí a obezita  |  Typ článku: Studie  |  12.04.2010 01:00  |  Počet přečtení: 193

    Pořádná snídaně vám pomůže snížit celkové množství kalorií spořádané během dne. Takové jsou výsledky nedávné studie vypracované American Heart Association. Podle jejich poznatků měli ti lidé, kteří pravidelně konzumovali zdravou snídani, o 35 až 50 procent nižší...

  • Znečištění – horké téma ve velkých metropolích

    Rubrika: Ekologie  |  Typ článku: Studie  |  11.04.2010 01:00  |  Počet přečtení: 45

    Co to je, je to šedohnědé, vznáší se to nad městskou oblastí a může vám to přinést mozkovou mrtvici? Vědci sbírali po čtyři roky data týkající se kvality ovzduší a porovnávali je s daty od více než 23 000 pacientů, kteří byli kvůli mozkové mrtvici v té době...

  • Zdravý životní styl ve středních letech se vyplatí

    Rubrika: Dlouhověkost  |  Typ článku: Studie  |  08.04.2010 01:00  |  Počet přečtení: 101

    Když se snažíte žít zdravě i ve středním věku, nejen vám to prodlouží život, zlepší se i jeho kvalita. Studie otištěná v Archives of International Medicine v listopadu 2003 sledovala detailně po šestadvacet let životní návyky 6 342 lidí.

  • Skotačením ke zdraví

    Rubrika: Zdraví dětí  |  Typ článku: Studie  |  07.04.2010 01:00  |  Počet přečtení: 70

    Chcete, aby vaše děti měly silné a zdravé kosti? Pak je pošlete ven, ať skáčou, běhají, lezou – a dělají, co je napadne... Nová studie ukázala, že děti, které se chovají jako skutečné děti, tzn. přemáhají zákony gravitace při svém skotačení, mají silnější...

  • Jablko denně znovu na talíři

    Rubrika: Rakovina  |  Typ článku: Studie  |  03.04.2010 01:00  |  Počet přečtení: 100

    Studie na 3 878 obyvatelích Anglie a Skotska (jak venkovská, tak městská populace) probíhající šedesát let zjistila, že ty sledované osoby, které jako děti zkonzumovaly více ovoce, měly později v životě nižší riziko onemocnění rakovinou.

  • Je to rodinná záležitost...

    Rubrika: Rakovina  |  Typ článku: Studie  |  01.04.2010 01:00  |  Počet přečtení: 58

    Studie vypracovaná na Baylor College of Medicine v Houstonu uvádí, že při určování rizika onemocnění rakovinou prsu či prostaty jsou důležití příbuzní z obou stran rodičovské linie. „Geny, které způsobují tyto nemoci, jsou geny, které dědíte po obou rodičích,“...

  • Květák vs. rakovina

    Rubrika: Rakovina  |  Typ článku: Studie  |  28.03.2010 00:00  |  Počet přečtení: 118

    Podle vědecké pracovnice Andrey Klausnerové je květák mnohem více než, jak jej nazval spisovatel Mark Twain, zelí s akademickým vzděláním. Tento zástupce rodiny křížatých (do které patří také brokolice, zelí, růžičková kapusta, čínské zelí a kapusta) obsahuje...

  • Utečte před rakovinou prsu

    Rubrika: Rakovina  |  Typ článku: Studie  |  27.03.2010 00:00  |  Počet přečtení: 84

    Účastníci nedávné mezinárodní vědecké konference věnované potravinám, výživě a rakovině, která se odehrávala ve Washingtonu, zvěstovali dobré zprávy týkající se boje proti rakovině.

  • Vegani by si měli dát pozor na nedostatek jódu

    Rubrika: Vegetariánství  |  Typ článku: Studie  |  24.03.2010 00:00  |  Počet přečtení: 145

    Nevegetariáni získávají veškerý jód, který potřebují, z jodizované soli, z darů moře a dalších produktů živočišného původu. V jedné studii na 84 lidech se ukázalo, že 9 % těch, kteří jedli smíšenou stravu, mělo sníženou hladinu jódu, ale tohoto důležitého...

1 2 3 98

Zajímá mě

Anketa

Konzumujete maso?

18%

32%

26%

14%

10%